maanantai 16. heinäkuuta 2012

Unelmien unilaatikko

Mä en vaan pysty ymmärtämään miks emäntä hommaa mulle jotain ihan tyhjänpäiväsiä hölmön näkösiä sänkyjä. Emminä niistä kovin ymmärrä mutta luulisin, että ne on maksanu aika monta katkarapupussia. Eikö ne nyt oo ymmärtäny, että mä tyytyisin niin kovin paljon vähempäänkin.

Henkilökunta toi kotiin meille sellasen kivan näkösen vadin. Ensiks emäntä uitti siinä takatassujaan sellasessa hassun näkösessä mönjässä ja sit se hylkäs sen eteiseen. Mä yritin kiivetä sinne, mutta tipuin kun se olikin vähän huteralla pohjalla. No, tekevälle sattuu. Emäntä tuli kattoo ja se vaan nauro, mua vähän hävetti. Se nosti sen vadin olohuoneeseen ja voi elämän kevät. Siinä on ihanaa loikoilla. Kyllä se aluks vähän hassulle haisi mutta menkööt, siinä oli niin ihanaa. Sit myöhemmin emäntä laitto sinne pohjalle vielä sitä maailman ihanimman tuoksusta juttua mistä mulla menee pää ihan pyörälle.

Rooney ♥ vati


Kattokaa mä mahdun tänne!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä tassunjälkesi.